שיטת העבודה שלנו

מנצחים דרך

הפלטפורמות

המובילות

נמצאים במגרש של הגדולים - עיתונים יומייים, מוספי סוף השבוע, מהדורות החדשות בפריים-טיים של הטלוויזיה. מתמקדים באייטמים גדולים ומרכזיים, בכתבות רוחב גדולות ומשפיעות - לא מסתפקים בידיעות חדשותיות מינוריות. 

הסיפור

שמאחורי

המותג

מה שמעניין יותר מהכל זה לספר סיפור, לחשוף רגש, להציג את הפנים והכשרון שמאחורי הארגון המצליח. אנשים רוצים לקרוא סיפורים מעניינים ואנחנו יודעים לבנות ולהציג את הנרטיב הנכון שיבלוט וייצרב בתודעה בצורה המיטבית.

דטורמה  27.10.18 שער דמרקר וויק.jpg

פרו-אקטיביות היא ערך עליון אצלנו, אנחנו לא מחכים שדברים טובים יקרו - אלא גורמים להם לקרות בעצמנו. הרעיונות החדשים והטובים מגיעים מהצד שלנו כל הזמן, הלקוחות שלנו הם היוזמים, הם המובילים את השיח בענף שלהם, הם בעלי הדעה.

יוצרים

יש

מאין

המיי מאן  מנכל ומייסד OptimalPlus 20.08.

סיפור טוב ומעניין מתחיל בתחקיר מעמיק. בכל לקוח אנחנו מתחילים את העבודה עם עבודה יסודית של לימוד, היכרות מבפנים, צלילה פנימה לתוך חיי היומיום האמיתיים, ורק אז מחליטים מה כדאי להוציא החוצה בצורה בולטת.

סריקת

עומק

360

  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle