ברנדי היא סוכנות דיגיטל המתמחה בסושיאל וביצירת תוכן.
אנחנו חיים סושיאל מהבוקר עד הלילה, 24/7, מכירים את הדרך בה עובדת כל פלטפורמה ועובדים באופן שוטף עם מובילי דעה, טיקטוקרים ומשפיענים ממגוון סקטורים.
ברנדי מתגאים ביכולת הניתוח שלנו בעולם הדיגיטל והמדיה, ובהתאמה לתנועה הגלובלית הכוללת – יודעת להתפתח ולהתאים את עצמה לקצב המסחרר של הכאן ועכשיו, ומתמחים בלייצר גלים בלי ליפול מהגלשן – לחזות את הטרנד הבא ולהיערך אליו בהתאם.
בהובלת מרום סיני, אחד מאנשי המקצוע הבולטים בעולמות הדיגיטל, אשר הקים וניהל את הנכסים הדיגיטלים של צה”ל במהלך שירותו הצבאי.
מרום היה אחראי על מהלכי סושיאל וקמפיינים למותגים הגדולים ביותר בישראל (ביניהם בנק הפועלים, שופרסל, מאוחדת, בנייני האומה ורבים נוספים).
חברת ברנדי יודעת לבנות את סיפור המותג של הלקוחות שלנו ולהתאים אותו בצורה המדויקת ביותר לפלטפורמה ולקהל היעד. במחקר משותף שנעשה ביחד, נבנה את סיפור המותג שלכם, נזקק את הטון והסטייל ונבנה אסטרטגיית תוכן בסושיאל שתתאים בדיוק עבורכם.
ברנדי מנוסה בבניית אסטרטגיית סושיאל במגוון ורטיקלים: בנקאות, רפואה, הייטק, קמעונאות, תקשורת, נדל”ן, פוליטיקה, מוסדות ציבוריים ועוד.
הבריף: קמפיין גיוס לקוחות להשקעה
האתגר: תפיסת קשב גולשים סביב נושא כבד לסושיאל
הפיתרון: הפקת וידיאו עם ילדים בפניה להורים: אל תהיו ילדים, תתחילו להשקיע!
התוצאה: מיליוני צפיות ומאות לידים איכותיים
הבריף: עידוד לשימוש במוצרי המותג הפרטי
האתגר: יצירת טביעת אצבע שתזוהה עם המותג
הפיתרון: שיתוף פעולה עם יצרן תוכן קולינרי צעיר ואנרגטי
התוצאה: מליוני צפיות למתכונים, שמירת סרטונים וגידול במכירות
יוזמה של ברנדי
המטרה: למצב את קבוצת דוד אזולאי כמובילה בתחום ההנדסה
הפיתרון: הפקה של 3 סרטונים ששמים בפרונט מהנדסים צעירים לצד ותיקים
התוצאה: מיליוני צפיות ושיתופים
יוזמה של ברנדי
המטרה: לייצר תוכן טיקטוקי שיקדם את המסרים של הרשת ואת המותג הפרטי
הפיתרון: שיתוף פעולה עם חברת שרוטונים להנפשת דמויות ומוצרי מותג פרטי
התוצאה: מיליוני צפיות ושיתופים